ICT řešení

ICT řešení

Uvědomujeme si důležitost informačních technologií jako celku. Potřebujete-li řešit informační technologie jako celek nebo jen jejich část, můžete se na nás spolehnout, my to dokážeme zajistit.

více

Tisková řešení

Tisková řešení

Tisková řešení jsou v rámci chodu podniku jeho důležitou součástí. Poskytujeme řešení s nízkými náklady a profesionálním servisním zajištěním. Od malé tiskárny, přes chodbové multifunkce, produkční, velkoformátové stroje až po kompletní outsourcing celého prostředí.

více

ICT servis

ICT servis

Zkušeným a vlastním servisním týmem Vám zajistíme jak pravidelnou profesionální péči a podporu Vašeho ICT prostředí, tak implementaci a realizaci Vašich nových projektů v oblasti klíčových informačních technologií.

více

Zdravotnictví

Zdravotnictví

Bohaté a komplexní zkušenosti z oblasti správy a rozvoje informačních technologií ve zdravotnictví. Výborná znalost nemocničního, ambulantního prostředí včetně privátních zdravotnických zařízení.

více



ICT řešení

Oblasti nabídky

  • Řešení datových LAN, WAN, Wi-Fi
  • Síťová infrastruktura DC
  • Návrh a konfigurace serverového vybavení
  • Bezpečnost a zálohování
  • Elektronická komunikace
  • Zabezpečovací systémy


-

IT Infrastruktura

Dodávky hardware a software

Zajišťujeme dodávky velmi širokého portfolia produktů z oblasti informačních technologií.

Ve prospěch svých zákazníků využíváme silnou pozici u dodavatelů a nabízíme i službu financování dodávek. Poskytujeme certifikovaný záruční i pozáruční servis.

Datová centra a virtualizace

V datovém centru jsou umístěny servery a datová úložiště. Zajišťují základní funkce podniku. Na jejich základě funguje informační systém, elektronická pošta, připojení k internetu, webové stránky, atd. Jsou zde uloženy sdílené soubory a databáze. Menší organizace si vystačí s oddělenou, klimatizovanou místností, kde jsou umístěny servery, větší chtějí víc - spolehlivé chlazení a napájení, protipožární zabezpečení, zajištění vstupu a dálkovou signalizaci. Virtualizace, konsolidace a optimalizace serverů a datových úložišť v posledních letech radikálně mění strukturu datových center.

Networking, komunikace a spolupráce

Zde spadá vše, co propojuje počítače v podniku navzájem či s vnějším prostředím, i to co podporuje komunikaci a spolupráci lidí. Místní podniková síť (LAN - Local Area Network) je spojení všech počítačů. Je ji možné postavit pomocí kabelů, bezdrátově (Wi-Fi) či kombinací obou přístupů. Často je nutné do podnikové sítě zapojit nejen individuální uživatele, ale celé pobočky v různých městech. Další nezbytností je připojení podniku k internetu.

Součástí této oblasti jsou služby potřebné k vybudování či migraci adresářové struktury organizace, elektronická pošta a její archivace, nástroje pro skupinovou spolupráci a sdílení dokumentů, hlasové služby a systémy pro audio i videokonference – vše ve prospěch vyšší produktivity práce.

-

Koncová zařízení a uživatelské prostředí

Služby kolem koncových zařízení a uživatelského prostředí jsou jednou z nejfrekventovanějších činností IT oddělení v podniku. Důležitou oblastí je i zálohování koncových zařízení.

Efektivitu správy mohou výrazně zvýšit řešení virtualizace aplikací či desktopů. Zkuste si představit situaci, kdy má každý zaměstnanec po přihlášení z libovolné pracovní stanice, tabletu či chytrého telefonu vždy k dispozici své pracovní prostředí, data i aplikace. Vše je možné centrálně řídit - uživatelská práva, bezpečnostní politiky, aplikace a operační systémy, které může mít uživatel k dispozici.

Bezpečnost IT

Čím více organizace závisí na svých datech, tím závažnější je otázka bezpečnosti. Základem je fyzická bezpečnost - zamezení vniku neoprávněných osob. Je nutné zabezpečit i vnější komunikační cesty proti virům, spamu a dalším technikám napadení.

Nejslabším prvkem bezpečnostních systémů je však vždy člověk. Systémy na ochranu dat před únikem či krádeží, řízení identit a celkové systémy řízení bezpečnosti událostí jsou tedy významným pomocníkem. Naše služby poradenství pro oblast bezpečnosti IT zahrnují analýzy a audity, nastavení správných procesů a postupů i celkovou strategii bezpečnosti organizace.

Správa, podpora a provoz IT, servis

IT oddělení potřebuje „palubní desku“ na níž vidí, zda vše správně funguje a zda uživatelé dostávají potřebné informace a služby. IT slouží k řízení organizace, ale i je samotné je nutné řídit. Vedení potřebuje vědět, kolik IT prostředků má, jak jsou vynaloženy, chce znát náklady na provoz. Uživatelé se musí umět efektivně dovolat pomoci a podpory. Proto nabízíme implementaci potřebných systémů.

Nastavit IT tak, aby fungovalo bez sebemenších potíží, není možné. Z provozního hlediska se však dá dosáhnout téměř totožného výsledku. Pomocí nabídky smluvních služeb podpory a provozu IT a zkušeným specialistům kvalifikovaně a rychle řešíme i velmi obtížné situace. Nabízíme záruční a pozáruční servis s výjimečným rozsahem a strukturou služeb.

-

Partneři

  • Acer
  • Aruba
  • Bixolon
  • Cisco
  • Dell
  • Eset
  • Hewlett Packard
  • HP
  • Konica Minolta
  • Kyocera
  • Lenovo
  • Microsoft
  • NetApp
  • Samsung
  • Canon

Zákazníci

  • Bohumin
  • FNOL
  • Krnow
  • Městské nemocnice
  • Lumius
  • Ministertsvo Obrany
  • Mobis
  • Nemocnice FM
  • Havirov
  • Opava
  • Papera
  • Royal SPA
  • Shimano
  • Strabag
  • Z+M
  • Znojjmo
  • BN